"ברגע שהועבר מערך הכבאות למשרד לבטחון הפנים – הכל החל להיראות אחרת"

בועז ארנון, יו"ר מזכירות נווה צוף,אמר לבצלאל קאהן: "היה כאן נס ענק, הבתים עץ ואבן, הרבה זכרונות, הכל נשרף – אבל אף אחד לא נפגע ב"ה''
דוד קורצוייל No Comments on "ברגע שהועבר מערך הכבאות למשרד לבטחון הפנים – הכל החל להיראות אחרת"

אהרונוביץ: "היתה היערכות נכונה של הרשויות המקומיות" • מנכ"ל משרד הפנים: "2,000 דירות ניזוקו, 600 מתוכן נשרפו כליל" • תושב נווה צוף: "רב הישוב רצה שנאמר 'הלל'. הרוח של התושבים איתנה"

בועז ארנון, יו"ר מזכירות נווה צוף,אמר לבצלאל קאהן: "היה כאן נס ענק, הבתים עץ ואבן, הרבה זכרונות, הכל נשרף – אבל אף אחד לא נפגע ב"ה''
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גל השריפה האדיר שכך, והשריפות, כך נראה, מאחורינו. כעת הגיע הזמן לסיכומים והפקת לקחים.

השר לבטחון פנים לשעבר יצחק אהרונוביץ שוחח הערב במהדורה המרכזית של קול חי עם בצלאל קאהן ואמר לו כי "ברגע שהועבר מערך הכבאות למשרד לבטחון הפנים – הכל החל להיראות אחרת".

ככור, אחד מלקחי אסון הכרמל היה להעביר את האחריות על הכיבוי אש ממשרד הפנים למשרד לבטחון פנים. לדברי אהרונוביץ "היתה גם היערכות נכונה של הרשויות המקומיות. להערכתי, רצף כזה של שריפות במקומות רבים, נגרמו מהצתה, חלקם בטח על רקע לאומני".

ואילו מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן סיפר כי: "2,000 דירות ניזוקו, 600 מתוכן נשרפו כליל. בהוראת השר דרעי, הם קיבלו אירוח מיידי בבתי מלון. העברנו 15 מיליון שקל לרשויות כדי לשלם מענק חד פעמי של 2,500 שקל לכל אדם שפונה מביתו"

אחד מסמלי נזקי השריפה היה היישוב נווה צוף שבתים רבים בו עלו באש לגמרי. בועז ארנון, יו"ר מזכירות נווה צוף,אמר לבצלאל קאהן: "היה כאן נס ענק, הבתים עץ ואבן, הרבה זכרונות, הכל נשרף – אבל אף אחד לא נפגע ב"ה".

הוא סיפר כי "רב הישוב רצה שנאמר 'הלל'. הרוח של התושבים איתנה. יידע כל מחבל שרוחנו חזקה".



0 תגובות